Just another WordPress.com weblog

blog award

Blev nominerad av Nina att svara på dessa frågor:

1. Vem ser du upp till?

Jag ser upp till ganska många eftersom jag oftast är kortast i sällskapet. Men seriöst så inom musik nån som är så bra på det den gör, att jag själv blir inspirerad att orka öva, försöka lära mig mer, bli bättre t.ex John Petrucci… Det gäller väl också i resten av livet. Folk som inte är rädda att ge sitt bästa.

2. Varför har du bestämt dig för att börja blogga?

Det är så länge sedan att jag inte minns. Delvis kansja för att jag har en kamera och tänkte att jag kan ladda upp bilder och skriva nåt i samband med det. Tyvärr har kameran fått stå för sig själv en längre tid nu.

3. Vad är det du ser mest framemot i framtiden?

Hmm.. Närframtid: Träffa en vän om en timme, nästa övningar med bandet på måndag, vår, sommar, sommarjobb, hösten. Oklart när i framtiden: Inspelning av en skiva, Uppträda med bandet…

4. Vilken är världens bästa sång?

Går inte att välja. En sång som rör vid din själ är just i den stunden världens bästa sång, tills nästa stund.

5. Vilken hjälporganisation skulle helst donera pengar till?

Skydda planktonen..?

Skickar vidare till:
Anna
Kiina
Anette
Oa
Alina

Ni får besvara dessa frågor:

1. Vad har du lärt dig 2012

2. Vad ser du mest fram emot 2013?

3. Vad lyssnar du på just nu? (eller det senaste du lyssnat på (i musikväg))

4. Vem har inspirerat/inspirerar dig mest?

5. Vart skulle du helst vilja resa?

Leave a Reply

