Just another WordPress.com weblog

Come on Raita

Efter en bloggpaus på nästan två månader måste jag väl ta och aktivera mig litegrann….. Nej inte nu igen! Jag har haft så mycket program denhär veckan så jag inte ens minns hur helgen började. Det var samma sak på tisdag. Inte förrän nån kommenterade att jag hade varit ute med kameran så minndes jag vad jag hade gjort. Int för att måndagen sku ha varit mindre minnesvärd men men…

Nåmen en fin helg. Fredagskvällen behöver jag int skriva om för det står redan skrivet om här

Lördagen var en musikdag. Först jammandet med trummisen som resulterade i en ny halv låt. Väldigt prog, det fillar vi! Ja, gillar tänkte jag ju nog skriva men fillar går väl också. Kvällen rama crosspoint där jag fick hoppa in som gitarrist i Jukkas team. Kvällen avslutades med genomgång av Eurovisions bidragen. Gud är god! Att få tjäna med musik först i lovsångsteam på crosspoint o liknande evenemang och nu till bändverksamhet med skrivande av egna låtar. He e herrlit. Och senast igår “an offer I can’t refuse” :) God is opening up the door. Time to step through!

Söndag: Match Day!

Första matchen 3-3 bra med tanke på att 3-3 kom när laget (ja eller hur var det? det fanns väl bara en lag, GBK) låg i underläge. Andra matchen GBK II briljerade ut motståndarna med 7-2. Efter detta ett besök till Nynäs där det blev lite spark och spring.

Målkalas i GBK matchen men jag tyckte nog lite synd om Simon som måsta vara i mål

 

Trogna raita supporters

 

Mera bilder från matchen finns på “Photos” länken till höger

Leave a Reply

