Just another WordPress.com weblog

change your mind

Håller på o läser Battlefield of the Mind av Joyce Meyer om hur viktigt det är att tänka på vad man tänker. Jag märker att jag behöver förändra mitt tänkande för att kunna förändra mina ord och handlingar…

Har int varit så aktiv här o det känns som om många bekanta bloggare är ganska oaktiva, oh well…

Dream Theater keikkan va helt otroligt bra. alltså the level of musicianship! en blandning av  äldre låtar från diverse skivor och låtar från nyaste skivan. Nya trummisen va helt fenomenal o ett gitarrsound som bara får en att dregla efter en Mark V (gitarrförstärkare av märket Mesa Boogie)

Nåja efter en 23 timmars tur-retur till H:fors var resultatet en vecka av förkylning men en minnesvärd dag, så de va definitivt värt de.

Som avslut undrar jag om det finns nå bändikämppä i Kokkola som man kunde få använda. Any ideas?

Leave a Reply

