Just another WordPress.com weblog

I’m Alive!

Truly alive!

Gud har verkligen förändrat mig eller åtminstone börjat processen. jag märker att jag på senaste tiden gjort saker jag aldrig skulle ha gjort tidigare. klarat av saker jag aldrig skulle ha klarat av tidigare. jag behöver inte “conform” till nån roll eller vad nån annan förväntar sig att jag ska vara, jag får vara fri. jag får lära mig mer av vad det är att leva och följa Jesus.

Lovsången har spelat nästan non-stop nu på veckoslutet.

Leave a Reply

