Just another WordPress.com weblog

everything is resolved…

Efter min Creative Zen kasta veive så att säga hann jag beställe nånting riktit klassiskt…

en Sony Walkman

Så köpte jag också ett 4Gb minneskort till telefonen. Dock stötte jag på problem med kortet. Min telefon kände inte igen kortet och envisades med att säga att där inte fanns något kort. Nå efter lite förargelse löste jag situationen genom att ge 4 Gb kortet åt pappa som hade en telefon som tog emot kortet och så fick jag hans 2 Gb kort istället. Problem solved.

The twist…

Efter att med en nål ha påtat i ett litet hål på mp3 spelaren (det var nämligen här som reset knappen befann sig) börja den fungera och ta emot ström pånytt. How ’bout that!

2 responses

  1. alegni

    magic :)

    April 28, 2011 at 3:03 pm

  2. Manne

    Akupunktur!

    April 28, 2011 at 8:45 pm

Leave a Reply

