Just another WordPress.com weblog

huhhu

Jag har gett upp hoppet på att nån ska komma med rätt svar eller ens ett förslag till föregående fråga så istället skriver jag om vad jag gjorde på sportlovet.

Here goes:

Måndag: Tog med min Mesa/Boogie Dual Rectifier och for o jamma med två fina typer… Heavy Metal!!!

Tisdag: Cell

Onsdag: På kaffe o dopp och på kvällen filmkväll

Torsdag: gång och cykelutfärd till Piltens där ja fick kaffe igen. på kvällen en resa till Wacco, mat vid sports office o kaffe hos ett par vänner ja int sitt på länge

Fredag: Läste en halv bok, hade ett pass i bönedygnet mellan 2-3. Nice!

Lördag: Spela på ungdomssamling

Söndag: Va på nattvard till Baptistförsamlingen, va ti gymmet

he va he vikå…

(om frågan)

http://dragonball.wikia.com/wiki/Cell get it?

4 responses

  1. Härmed deklarerar jag MJ som vinnare för den orsaken att han kom med ett förslag

    March 8, 2011 at 7:26 pm

    • ja bonuspoäng för det fina förslaget

      March 8, 2011 at 7:26 pm

  2. Manne

    Michael Jackson?

    March 8, 2011 at 9:19 pm

  3. Han önskar vara anonym

    March 8, 2011 at 9:54 pm

Leave a Reply

