Just another WordPress.com weblog

det regnar vatten

Det regnar, alltså vatten. de e vår eller håller på o blir vår. It’s a transition. yeey! Transitions are fun. Eftersom jag befinner mig i ett stadie av väntande är denna förändring välkommen. Det betyder också att nu ska jag ansöka till någon utbildning jag kan ha som reserv ifall jag int slipper in hit till stan. Eller en utbildning som eventuellt överraskar och inspirerar ännu mer än tidigare val. Så blir det småningom inträdes också.

Ett foto för att dokumentera snön före den smälta bort:

Ny Rubrik: Politically Incorrect/Poetically Correct

Ok. Vad menas nu med detta kan man fråga sig. Ja ett försök att förklara: Som kar och gillare av hårdare musikstilar kan detta ses som något okaraktäristiskt och i vissa narrowminded groups så kan man int gilla nån annan musik om man gillar metal. Men de som känner mig kanske vet att jag ibland drar till med något lite udda. Anyways, it’s a beautiful song.

Leave a Reply

