Just another WordPress.com weblog

06012010

Så har året gått. Ett lite försenat nytt år blogg men what the hey… huh, where to begin? Nå En annorlunda jul gick med gårrabra tablå o familj. Jul annandags kvällen gick i gott sällskap med vänner, mat, film och djupa diskussioner kring livet. Söndagen efter inleddes övningar inför Nyårslägret. En Marshall 1936V 2×12 inskaffades, vilket uppskattades när jag senare fick beröm för mitt clean sound. Spelandet gick bra och mycket skratt ingick.

Själva nyårsafton var den mest intressanta dagen. Vi skulle spela efter tolvslaget och kanske stress från det orsakade ett illamående som pågick hela dagen o intill följande morgon när jag vaknade av ett nästan febrigt tillstånd. Dock fick jag ej feber och jag kunde delta resten av lägret. I kyrkan sjöng vi med gospelkören med Iselin sista gången som dirigent. Det var ett av tillfällen där illamåendet försvann och jag kunde ge lite extra for the special occasion. Tolvslaget var häftigt som inleddes med bön och spelandet gick bra. Dagens höjdpunkt var dock Paddington keikkan…

Nu är vi då inne i dom sista lediga dagarna för de som snart återgår till sina studier och jag har haft en väldigt givande och konstruktiv kväll med en god ja vågar jag säga bästa vän. Plus att vi lirat lite pro evolution soccer och att jag har haft en hatt på mig. Ja så var är jag då efter ett år.. kanske lite klokare, kanske lite äldre, lite visare. men bara lite :) Vad som ännu är framför vet jag ej. Men jag har hopp om att detta år kan vara det allra bästa hittills.

Blessed New Year!

2 responses

  1. alegniinoffice

    hoppas he :)

    January 7, 2010 at 10:00 am

  2. Manne

    Gott nytt år. Alla borde få ha ett bra clean-sound, man mår mycket bättre inombords då.

    January 8, 2010 at 9:20 am

Leave a Reply

