Just another WordPress.com weblog

A Change Of Seasons

Yes, again a Dream Theater quote and only 4 weeks to the show. Exciting!

Annars verkar det som om vi lever efter olika “seasons”. Speciellt under studietiden med skolstarten nu på hösten. Det märks att folk har börjat söka sig till sina respektive ställen och några är ännu kvar en vecka men sedan… ja det varierar mellan “spännande” och “hjälp va om int jag får nå arbete o int har nånting att se fram emot i studieväg”.

skrev dethär redan i måndags men jag tappa min konsentration… undrar hur jag ska fortsätta nu?

sku vilja kolla på några live DVD’n Meatloaf o Blind Guardian… men va ut en sväng o såg på stjärnorna o funderade eller på något sätt upplevde olika kännslor, vet int hur jag ska beskriva det. imellanåt kan jag få, de närmaste jag kan säga e dagdrömmar fast int ändå. nånting som jag hör, ser, upplever producerar en bild, som ett minne men int ett distinkt minne. t.ex. en höstadag kan väcka ett sådant bildminne av ett hus i dragsvik o det är mer som en kännsla än ett minne fast platsen e verklig. sedan finns det också liknande kännslor som väcker bilder fast de e platser jag int varit på kan det typ vara en bild vad som just nu händer men på andra sidan sjön. raates, de e så svårt att beskriva. e dehär bara yrsel?

måst fara sova.

Leave a Reply

