Just another WordPress.com weblog

Incredibly Amazing Day

Det här har varit en helt absolut fantastiskt härlig dag! Och på nåt sätt känns det som alla upp och nedgångar denna sommaren har lett till denna punkt. Kanske det bara är tillfälligt men nu just är jag lycklig. Jag skrev sist om Jerusalem keikkan som va gårrbra men sen dess har jag varit slö att uppdatera men mycket har jag fått vara med om, lite sämre situationer men jag vill int gå in på de här utan ta det roliga istället. Jamma ute på lindå me Patu o Emil. Jamma i Fållan me Manne o Eggi. Spela på di tri senaste Crosspointarna o denhär va nog den bästa, fast jag klåpa lite o int visst egentligen nå hu vår andra till sista låt for :P Ny gitarr som gör att jag njuter av spelandet ännu mer än förr :)
Härliga vänner som e här i Kokkola nu över sommaren, gamla och nya vänner. Sommarjobba på samma arbetsplats som min bror. Bönsku som vi börjat ha. GBK matcher. Dream Theaters nya skiva. Varje gång jag lyssnat på den har jag blivit rörd.
Idag: Dop. Härliga vänner! Dagens överraskning. Det rörde vid mitt hjärta. Jag är lycklig för er skull!
Herrens närvaro! Halleluja! :)
tack o gonatt!

3 responses

  1. Manne

    Vi sku måst ta å jamma på nytt nån dag/kväll/natt/morgon.

    July 15, 2009 at 9:58 am

  2. nåt dygn kanske?

    July 15, 2009 at 1:03 pm

  3. Ps. Jag fick min MIDI keyboard igår :)

    July 15, 2009 at 1:19 pm

Leave a Reply

