Just another WordPress.com weblog

arbetsdag

jag tyckte att jag på fredagen hade en bra arbetsdag men idag var nog ännu bättre. For till ABC 9:20 och 9:30 for vi med buss till staden som int ska nämnas här. nå anyways, efter att vi plockat upp mera passagerare från tidigare nämnda ställe for vi till Härmä.

där fick vi äta mat, int något speciellt men mat iaf. en stor del av gruppen for sedan och paddla men några lämnade kvar.

Denna dag lärde Gud mig tålamod :P först förlorade jag två set badminton mot min bror (det andra med bara två poäng) och sedan efter otaliga år av att int bowlat förlorade jag första omgången totalt med nånting på 80 poäng. andra omgången gick sedan bättre med 119 poäng.

efter det satt vi på terassen tills det börja blåsa för mycket så då for vi på kaffe istället. när paddlarna kom tillbaka och for i bastun bowlade vi ännu tre omgångar. den första gick ganska bra med 122 poäng men vid dethär laget började mina fingrar vara sjuka så det gick bara neråt därifrån.

när jag kom hem gick jag hem via: MacDonalds-glasskiosken vid Halpa Halli-Hakatori-Chydenius skola(runt skolan och minndes tider som gått)

så allt som allt en bra dag

ha de bra!

Leave a Reply

