Just another WordPress.com weblog

bergsbestigning

var idag ut och gå med mamma. först var jag lite fundersam om jag sku fara men då hon kom på idén att fara till toppen av roskaruka kunde jag int motstå nåmer.

bildbevis:

vandring 011

det såg brantare och längre ut än på bild. kanske de e denhär extra dimensionen som gör det?

uppe på toppen passade jag på att ta några bilder av vårt underbara dock lite dimmiga Kokkola:

vandring 006

förstår uttrycket plattland:

vandring 013

Det var igenväxt men man såg en liten skymt av havet och Harrbåda:

vandring 015

Före vi gick hem hann jag dessutom få en bild av sockenkyrkan:

vandring 007

Leave a Reply

