Just another WordPress.com weblog

cold winter nights

I torsdags kom jag igen hem till Kokkola. Det var en solig dag och det såg ut att bli en stjärnklar kväll. Efter att jag sett på Iron Maiden-Live After Death DVD’n var det dags att fara o sova. När jag gick genom huset märkte jag att det var klart och bestämde mig för gå ut o se på stjärnorna. Jag steg i tofflorna och öppnade dörren, gick några steg på gården och märkte att det verkade lite väl kallt för att vara ute i pyjamas. Jag gick in med detsamma och kollade termometern. -16 grader. Idag gick det bättre. Jag gick längs gången tills jag int slapp nå längre p.g.a. snö som fallit från taket. Nåja, det började bli kallt igen så jag gick in. Men som sagt den här gången gick det att vara lite längre ute för det var bara -14 grader.

Leave a Reply

