Just another WordPress.com weblog

pussel

wow. cykla hem från min kusins ikväll. kallt, blåsigt, stjärnklart, hillsong på mp3-spelaren fylld med glädje o inspiration. God is good! på en dag känns det som en förändring, som om jag sku få lite klarhet i var ja ska vara o va jag ska göra. På dagen fick jag meddelande om sommarjobb så nu e de klart också. sommarjobbet var också ett bönesvar för jag hade någon månad sedan nämnt åt min bror att jag sökte sommarjobb och fråg om hans arbetsplats sökte någon sommarjobbare. di hade inte gjort de tidigare så jag glömde bort saken men så mitt i allt på torsdagen ringer min bror o säger att chefen var just på plats o sa att di sku anställa en person o att jag skulle skicka ett mail åt honom. jag gjorde det samma kväll och idag kom svaret. Nice :D efter att jag läst meddelandet cykla jag till min fasters och senare vidare till min kusins. hos min kusin fick jag jamma med en hembyggd förstärkare o före jag for cyklandes hem hade jag en kort diskussion om studerande och då jag gick ut och det va kallt, blåsigt, stjärnklart, hillsong spela blev jag fylld av glädje o inspiration inför studerandet o nästa höst o kunde int annat än att tacka o prisa Herren.

o så har vi ju ännu sommaren här i mellan. ska bli kul!

2 responses

  1. Manne

    Jobb är bra att ha! Grattis.

    March 22, 2009 at 1:49 pm

  2. Så är det. Tack!

    March 22, 2009 at 4:28 pm

Leave a Reply

