Just another WordPress.com weblog

passed 1000

dedär betyder int nå mer än att besökar antalet har gått om 1000. hann dessutom missa nr1000 men om nån vill gissa att den är besökare nr 1000 som besökte sidan igår så bjuder jag på en kopp kaffe eller nå annat.

Jag hade just en diskussion på msn o blev helt energisk o glad av den o minnen av gamla diskussioner. Kan ge några citat.. nä de kan ja int heller fö nån sku int förstå de. Men anyways, de finns så myki i livet. Gårr bra musik som ja nu hör på, diskussioner me vänner o minnen från gångna tider. Havsutsikter, stjärnhimlar, lampor som lyser i mörkret o lyser upp isen. Nånting som driver mig att vilja fara ut o bara se på naturen, dehär som Gud har skapat. Kanske kan jag i tystnaden o i ensamheten där de int finns nå annat att göra än att betrakta Guds skapelse minnas Honom o diskutera med Honom. Jag längtar efter att göra nånting annat att fara nån annanstans. Vet int vart, när eller vad jag sku göra men bara ta ett steg bort från dethär stället o denhär situationen o se tillbaka från en annan synvinkel. Tacka Gud för att Han verkar. En anteckning från 29.1 efter att jag sitt ett bibelstudium. Amazing how You changed me, all of me, my way of thinking. Not by acts or miracles but through words. Crosspoint i lördags va gårrbra. Väntar på nästa gång.

Har int nå nya foton på min dator men en låt som jag nyligen hörde…

Leave a Reply

