Just another WordPress.com weblog

2009

just kommen hem från fållan när jag skriver det här. 2008 är förbi, välkommen 2009. som en av mina bästa vänner sa: let’s make it a better one. 2008 har gått o det känns som ett ögonblick. Ett fint år med så många händelser så myki som Gud ha fört mig till. nya vänner, musikalisk aktivitet, vittnesbörd o ständigt sökande efter Gud o Hans vilja. fast jag alltid int lyckats så bra på den sidan o följt mina egna fantasier. kort sammandrag: på våren fick jag lära känna en som jag blivit nära vän med. på sommaren: många kamrat möten, midsummer festival, arbete på kalvholmen o medverkan på skribaläger(bönesvar) lovsång med jontte. jullovet har varit härligt fastän jag hade feber första helgen o missade christmas praise. Julhelgen var annorlunda men trevlig med alla bröder på besök men på något sätt har allt lett till just dessa sista dagar av året. crosspoint och till sist nyårsläger. with me best buddy patu ställde vi upp i lovsångsteamet o spelade 3 dagar på nyårslägret. mycket kul, mycket musik och Guds närvaro. höjdpunkten var definitivt lovsången efter 12-slaget. Kännslomässigt nu när året e slut o ett nytt har börjat. jul-nyårstiden förde med sig trevliga återseenden av vänner som kom hem igen efter en tid i annat land och nu ett hej då igen! jag kommer att sakna er…

Guds välsignelse över er alla detta 2009

Leave a Reply

