Just another WordPress.com weblog

upploaded…

efter en lång natt med lite sömn o stress över va ja måst göra denhär veckan känns de lugnt. fick en slags inspiration. inspiration ti musik o några tilltalande mannakorn före de. laddade upp några bilder på pixboxen :P måst ladda upp några fler på helgen. muahhahahaaa… right..

nu just hör jag på kick ass musik o får en överväldigande kännsla av att spela. att spela eget material för andra. musik som berättar o tackar o prisar. läste en intressant sak. jag sku ha borde skriv upp de fö nu minns jag int va de stod. bara att de va nånting om inte ett ljud är i onödan, typ :P o kom att tänka på att ja gillar att spela gitarr o speciellt gitarrsolon. de en form att uttrycka sig på o i musiken jag spelar vill jag spela solon int fö att upphöja mig själv utan som ett tack, tack fö den gåva jag fått.

imoron e de skola från 9:15 men de blir studiebesök på eftermiddan till röntgenavdelningen o på kvällen blir de ganska myki arbete men på torsdan e ja ledigt på eftermiddan o resten av veckan :D

äsch.. de böri vara sent o har noll inspiration ti fara o sova :P o e ganska laddad me allt dehär. be o se. väntar på nästa steg.

Leave a Reply

