Just another WordPress.com weblog

…continuation and still no picture of the day

jo. om ni läste mitt föregående inlägg här tidigare igår så vet ni att jag int har nån kortläsare så jag kan int ladda upp bilder från kameran men snart…

sov lite på två timmar inatt o kom försent till lektionen men fick skrivi förhöret i anatomi och tror att det gick bra. hade iaf bara ett fel på benen. musklerna va dock en annan sak men får ju hoppas att det räcker. om int så ordnas ett nytt tillfälle på onsdag. fick en helt totalt sjuk idé igår. den va så otroligt overklig att jag bara skratta åt den men de ligger väl nå bakom den iaf. :D haha ni får si sedan om jag får det gjort. kan nog ta sin goda tid men som det heter “allt har sin tid”

tack ifall de va nån som hann be :D for int förresten ut nå, de regna :P

Leave a Reply

