Just another WordPress.com weblog

hööh and no picture of the day

joo int nå picture of the day fö jag har int nån kortläsare här i vasa men några bilder lär väl dyka upp så småningom på pixboxen. har ett förhör imorgon som jag borde ha börjat läsa tidigare till men det blev nu på det här sättet o jag vet int hu jag ska kunna klara det. ändå tar int ja nå stress av de. ha istället skrivi en enkel lovsång. dock int nå text ännu o bandat in några bra början till låtar så ja har ju nå att vara glad över :) o så att jag kan åtminstone gluteus maximus :D de e nämligen ett anatomi förhör. köpte en Casting Crowns skiva i hmm va de måndas kanske? men anyways så kom det med en bonus dvd som hade ett jätte bra vittnesbörd av sångaren. så läste jag färdigt Ett vilt hjärta (Wild at heart) .. ni vet den av John Eldredge. den va nog jättebra också. rekommenderas. ett bevis på att den va bra e att det tog två veckor för mig att läsa den när det tog fem månader för mig att få färdigt den förra boken :P förståss har int jag haft som vana att läsa nåt ja int måst så kanske jag bara va lite rostig.

De e en fin kännsla att höra nånting man själv ha skapat o bli inspirerad av det. men som det står i Joh 1:3 “Genom honom har allt blivit till, och utan honom har inget blivit till, som är till”. Det är Han som inspirerar mig till att börja med o för de e jag verkligt tacksam.

öva just lite så jag vet int om ja sku skriva nå mer. Det heter ju “wish me good luck” men jag skulle hellre vilja att ni önskar mig Guds ledning. E lite ut o cyklar för tillfället när det gäller drömmar o hoppas att jag sku få nåt klart o tydligt besked om de snart. jag har i en tidigare blogg skrivit att jag fick ge mina drömmar åt Gud o nu har jag ännu kvar samma drömmar så di e väl nog från Honom då…

Gonatt (int för att jag tänker fara o sova ännu fö ja ska läsa  lite till o så tänkt jag fara ut o söka Gud en stund)

Guds välsignelse med er.

Leave a Reply

