Just another WordPress.com weblog

write (don’t know why i just said that?) and picture of the day

vacker dag där ute o jag e i kokkola fö jag har int nå skola idag :) dock kan int jag fara ut nå fö ja e ännu förkyld o har för nån underlig anledning sjuk nacke men hoppas det hjälper med att ta de lugnt nu på helgen. sku nog så vilja fara på crosspoint att jag ska nog ha feber fö att int fara dit. sku så vilja spela men hittar int nå ork men som ja lärt mig av passioner så e de sällan man kan hålla sig borta från dem o denna tillhör dom största :)

tänkte börja lägga upp bilder hit på bloggen varje gång jag bloggar. vet int varför, prata med Rasmus o han sa att han väntar på att de ska snöa(i Finland) så kanske av den orsaken att di som e utomlands ser lite hu de ser ut här men vi får ju se vad fö bilder hittar sig hit…

har int nu nå färska bilder men tänkt lägga upp en bild från sommaren. känner någon igen platsen?

och en annan bild från pensarvägen..

2 responses

  1. jontte

    Lookin’ good, dude!

    September 22, 2008 at 5:45 pm

  2. Tomas

    thanks!

    September 22, 2008 at 7:31 pm

Leave a Reply

