Just another WordPress.com weblog

school

har passligt med skolarbete denna vecka. ska göra ett referat tills imoron och så ska jag skriva en summering (iaf börja på en) inför ett arbete. studera material till en gruppdiskussion på torsdag. men imoron börjar jag först 13.00 sweet. o så e de dessutom vm-kvalmatch i fotboll. finland mot tyskland. o så ifall det ordnas så blir det hemfärd redan på torsdagen. nästa vecka är ännu lite annorlunda men sedan verkar vi ha fredagarna lediga. excellent och vad annat? praktik från 1.12-19.12 hoppas, hoppas jag får göra den i Kokkola. lärarna vill dessutom att man ska göra praktiken i sina hemtrakter eftersom det annars kan vara svårt att få platser. nåja int had ja så myki ti koma med idag. see you in a week? :P nå kanske jag får inspiration att skriva här ännu nån dag. nu just har jag annat ti göra. ha de bra var ni nu än befinner er. God Bless!

Leave a Reply

