Just another WordPress.com weblog

been a while

ha int skrivi på länge. kanske för att först ha de int hänt så mycket värt att skriva om o sedan allt för mycket att skriva om… fast kanske de bara beror på att jag int haft lust att skriva nu när hösten kommer imot. dock har jag inget mot hösten i sig själv, jag tycker de e trevligt med att det blir mörkare på kvällarna så man kan se stjärnorna. Men denhär hösten sker det igen ganska mycket. ännu mer än förra höst. ska imorgon fara ett varv till Vasa o hämta nycklarna till lägenheten och föra lite saker dit.

Lyckades tappa bort min jacka. o märkte det först fem dagar senare. som tur hittades den. svårt att tänka mig hur jag annars sku klara hösten :) Tack till upphittaren :)

heh jo där stanna he… mina tankar börja flyga iväg.

nåja. int had jag så myki ti koma med :P måst si sedan nästa vecka när jag har flyttat o börjat skolan…

Men som sagt. Lita på Gud o tro på att Han vet vad Han gör och att dit du far e det Han vill för dig. För om du följer Honom kan du lita på att allt samverkar till det bästa.

Denhär låten råka börja spela just då jag hade skrivit…

ska bli intressant att se hur det kommer att gå och vad som är annorlunda nästa höst. Ha de välsignat!

Leave a Reply

