Just another WordPress.com weblog

ojdå…

nu e klockan nästan 3 o här sitter jag o en vecka har igen gått. nu e de bara två dagar jobb kvar… yeey o så kanske ja lyckas hitta en lägenhet åt mig, får se. som tur e de i Guds händer så ja behöver int oroa mig. va idag på crosspoint som lovsångs band me jontte o patu o eggi. de va kul fast då vi dagen före sku öva me jontte mena int nå funka men nu fick vi öva ca en timme o sen hann vi glömm bort allt o så spela vi o de gick helt bra :D

e jätte inspirerad av musik just nu. av all slags Bra musik. notera, BRA musik :P tyvärr tycks inspirationen ofta ta en paus i samband med arbete o att vara jätte trött efter jobbet så den vill int riktit bli använd men få se nu när ja får lite ledigt. e inspirerad att lära mig nya låtar o att i samband me de utveckla mitt kunnande o öva på tekniska o teoretiska grejer. att skriva texter o hitta på gitarr riff, melodier o få dem att växa samman till låtar. har några idéer på lager som ja banda in på min mp3 spelare när inspirationen kom till mig en kväll närmare 12. som följd av detta försov jag mig följande morgon o kom en timme för sent till arbetet men som tur e husfars homman int så strikt me arbetstider o man får lite fritt välja när man arbetar så länge anltalet timmar e tillräckligt.

Tror he börjar räcka för denhär gången… e så in i dehär me musik så ja får int ens skrivi blogg då ja ser på yngwie malmsteen live.

e så tacksam fö den gåva ja fått me musik o kreativitet. have a blessed day.

Leave a Reply

