Just another WordPress.com weblog

Jesus, Lover of My Soul!

Fick igen på helgen, på crosspoint låta Gud ta alla mina bekymmer o grubblerier. Han e verkligen en mäktig o kärleksfull Gud som lyssnar o tar hand om t.o.m. våra mest obetydliga bekymmer. Han älskar oss verkligen mer än vi kan förstå…

Jesus, Lover of my soul,
Jesus, I will never let you go
You’ve taken me from the miry clay
You’ve set my feet upon the Rock, and now i know

I love you, I need you,
Though my world may fall, I’ll never let you go
My Saviour, my closest friend,
I will worship you until the very end

Hade idag lite tid för mig själv o då lyssna jag på Hillsong. låten ovanför börja spela o jag börja tänka tillbaks till ca ett år sedan. Tänkte på hur det var och sedan vad som hände. Jag brast i gråt när jag insåg va allt Han gjort för mig. Du förde mig från mörker till ljus. Tack Jesus!

Leave a Reply

