Just another WordPress.com weblog

weekend uppdate

A short blog about my weekend.

Fredag: Sluta tidigare. Tog det lugnt hemma. Blev överraskad. Det rädda min dag. Mitt humör ändrades direkt o jag fick inspiration.

Lördag: Gårrmäktian Crosspoint. Härlit! Obeskrivligt. Herrens närvaro. Efteråt hanging out with a lot of friends, gårr kul.

Söndag: Besök till ett ställe jag aldrig varit på förr. Häggbloms sommarstuga. Hitta dit, på andra försöket. Sedan blev det en lång men trivsam kväll på Torsö. Va med o hjälpte till med kristens resa. Fick pizza. Fint att få fara tillbaka till Torsö. Bönesvar: Har längtat o hoppats på att få fara dit i sommar och hoppeligen får jag fara dit igen. Bra minnen, fridfullt ställe, många vänner. I am truly blessed.

Ett välsignat veckoslut. snart e de veckoslut igen. Fredagen borde vara ledig. hmm.. det där börjar kanske låta lite flummigt. Eller så inbillar jag mig bara. Bäst att fara o sova. Gonatt! God bless!

Leave a Reply

