Just another WordPress.com weblog

had tänkt ut en rubrik

righty. back from Vasa. o inträdesförhöret e färdit. det gick. vet int va man ska säga om ett psykologiskt test gick bra? men anyways så blir de att vänta tills mitten av juli på nå resultat. senast jag sökt in där fick jag en kännsla av att de va ett trevligt ställe. den här gången va de nu helt bara ok får nu si va som händer. litar på att jag hamnar dit vart de e meningen. har dock under de senaste dagarna fått vara mer fö mig själv o fundera o reflektera o be. Och ja ha faktiskt märkt den ändring Gud ha åstadkommit o att Han e med. när jag for till skolan börja det regna just när jag kom fram. det regna hela dagen o när ja sku cykla hem till min fasters råka jag vaktmästaren i dörröppningen. sa några ord åt honom, typ att: he e bara att ped iväg då. så sa han åt mig att vänta o så gav han mig ett paraply från kontoret…  bussresan hem var också trevlig. efter en kort stund av fundering o bön va vi redan i Oravais.

imoron e de en ny arbetsdag o jag börjar redan vara trött.

Leave a Reply

