Just another WordPress.com weblog

Sunday

Another week of work behind me. So that makes it two weeks now. Now that I and all of my friends have summer jobs it seems that I’m not able to keep in touch with them as much as I’d like to. Especially those who I know mostly through msn and internet sites like lunarstorm, facebook etc… I’m quite tired after work and so are my friends. Saturday was a nice day. I hung out with a friend in town and went to the park for a while and listened to some music. When I got home I got to relax in the sauna for a while. One of the best places to just appreciate some piece and quiet and reflect on things.

switch:

ok. På måndag blir det då igen att fara till Vasa. Kl. 8.00 e de inträdesförhör till röntgenskötar utbildningen. Får si hu de nu sedan blir me hela hösten. Jag tänker int ta nå stress. Jag sökte in två år sedan men hade IT på första plats o slapp in dit. Förra året gick de int att söka in dit. Med tanke på hösten så verkar det vara så att om jag slipper in så börjar jag studera (igen) i Vasa o hoppas att jag verkligen trivs me det o att jag får färdigt på de 3,5 åren de e menat att de ska ta. Om jag int slipper in så har Gud nå andra planer. Kanske nå arbete eller bara ett mellanår med… ja, vadå? De e iaf spännande att leva i tro och att lita på att Gud tar hand om mig. Har fått flera gånger höra om hur kraftig bön kan vara. Jag har också upplevt bönesvar. Jag ger mina drömmar och mina önskningar åt Gud o låter Honom bestämma vad som funkar o vad som int funkar. Jag hoppas att det blir en helt fantastisk sommar med vad allt Han vill välsigna mig med. Det blir det säkert. Jag vill att Gud ska överraska mig. Låt honom överraska dig också. För Hans tankar o önskningar för oss e

cross

större än vad vi kan våga drömma om.

min kusin har gjort detta kors åt mig… detaljerad närbild :P

Tack Jesus för de vänner du givit mig. Må Herren välsigna er… Ni e viktiga, Ni betyder mycket för mig.

Leave a Reply

