Just another WordPress.com weblog

veckoslut

då va de slut. bara ti fara o sova o vila inför en ny arbetsvecka. voi huhhu va bra veckoslut de va, det blev liksom bara bättre o bättre. först va de fredag o jag sluta tidigare. fick ta det lite lugnt o så också ett varv ti stan. sedan va de lördag… aaah, fick sova längre på moron. så va det studentfester. besök hos Katarinas o Lasses. då bar det av till vasa. va rolit att köra ensam. fick fundera o höra på bra musik. ett stop hos min faster o sedan ti lägenheten. då kom också nisse o jukka. vi va o äta kebab o sedan for stor del av kvällen till att föra nisses saker ti hans nya lägenhet. mitt i natten blev det då ett sista bastubesök. idag körde jag hem. starta 9.30 va int just nå trafik, rolit att köra. hemma tog ja de lugnt o kolla på lite stargate atlantis :D sedan blev det studentfest igen. den här gången hos Linas. där va jag några timmar o njöt av goo gotta o gott sällskap :) sedan föra jag mamma o mommo hem till mommos o så for jag hem o spela gitarr (ha int riktit haft bästa ork o tid ti de under arbetsveckan) Som avslut på dagen fick jag en stark kännsla av Guds närvaro. läste lite “Our Daily Bread” o lyssna på bra musik. ser fram emot resten av sommaren…

Gonatt allihopa eller godag beroende på när ni läser he :P

Leave a Reply

